Vragen over het wijzigen van een boeking

Kan ik het kenteken wijzigen?
Je kunt via "Mijn account" je boeking openen en hier zelf het kenteken wijzigen. Daarna kunt je het juiste ticket ook weer downloaden (PDF).

Als je van ons het parkeerticket al heeft ontvangen dan is het niet meer mogelijk om je kenteken te wijzigen. Neem in dat geval even contact met ons op, dan zorgen wij ervoor dat je een nieuw ticket krijgt met het nieuwe kenteken. 

Kan ik de naam van een passagier wijzigen?
Het is niet nodig om een eventuele wijziging van een passagier door te geven. Geef de chauffeur bij het instappen even door dat er een wijziging is geweest en hij kan dit noteren. Uiteraard kunnen er niet meer passagiers mee dan waarvoor je hebt geboekt.

Ik wil iets anders wijzigen.
Neem voor andere wijzigingen contact met ons op.

Vragen?

Volg ons!

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf zo automatisch op de hoogte van ons aanbod.


Reacties van klanten

Via de site hebben wij een parkeerplaats gekocht en daar gebruik van gemaakt. Ten eerste is de locatie van het parkeergelegenheid naar de arena helemaal super maar hoe jullie de route daar naar toe verzorgt hebben is zeker een compliment waard!! Fantastische route omschrijving MET foto's, knap gedaan hoor!
Ik heb voor de eerste keer bij jullie geboekt. Helemaal geweldig, super geregeld. Ik raad het iedereen aan! Bedankt voor alles nogmaals!!!!!!
Allereerst mijn complimenten voor jullie initiatief om bussen te laten rijden. Voor de mensen die in uithoeken van Nederland wonen is dit een perfecte uitkomst. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Wat jammer dat er niet genoeg aanmeldingen zijn voor het busvervoer. Wel complimenten voor de goede afhandeling en klantenservice!!

Betaalmogelijkheden

VISAMastercardiDEALOverboekingAutomatische incassoMaestroMister Cash